ikväll får det handla om mysteriet med ortopeden som försvann....
Per ringde från sjukhuset och var glad, nu hade de varit inne på rummet och talat om att ortopeden var på väg. Jag och barnen kommer dit vid 16tiden och då hade han ännu inte kommit, när vi gick vid strax innan 18 var han fortfarande på villovägar...och över natten lär han ju inte dyka upp?! Undrar om han tog fel hiss eller eventuellt tog till höger i korridoren istället för vänster? Det blev bara lite vilse i pannkakan av det hela...?!
 Kan en läkare göra sådana misstag på sitt eget sjukshus? Man får lita på sjuksköterskan som sa att han hade lovat idag eller senast imorgon, idag blev det ju inte så då blir det imorgon eller hur! Jag tror, jag tror, jag tror , jag måste tro!
Förresten på tal om vilse i pannkakan, jag kommer inte ihåg så mycket av det programmet men inte var jag iallafall rädd för det och har inte tagit någon skada heller...inte vad jag vet iallfall ;-D
Är trött nu och ska upp på ovanvåningen till barnen för att lägga mig, börjar jobba lite tidigare imorgon då vi saknar folk på stället. Blir en tuff dag på jobbet med möte kl 13 IGEN! Jag börjar lite smått tycka att det är samverkan varje vecka istället för en gång i månaden, men som synes så är det oxå stora förändingar på gång och för att få allt att löpa på så krävs det väl dessa möten.
Go´natt

Kommentera

Publiceras ej