Efter en dags ledigt från jobb så känns det som om jag skulle behöva 1 dags semester till, har haft fullt upp hela dagen så det är först nu vid denna tidpunkt som det börjar lugna ner sig och jag sitter ner här vid datorn.
Alla gardiner är färdigsydda, tvätten tvättad, middag lagad, barnen hos mormor en liten stund, besök hos reumologen, tankat bilen, simskola, handlat skor, handlat mat och nu packat fram alla våra kläder så vi klarar oss över påsk och fiskat upp en död fisk ur akvariet. Phu, tror jag fick med det mesta.....?!

Ingrid, din fråga ang reumologen och nya mediciner och annat smått o gott. Info kommer, orkar inte mera idag bara. Men mina leder är inte så mkt inflammerade som jag trott utan de är tyvärr skadade, därför har jag så ont och det blir jag aldrig av med, kan dock stabiliseras med hjälpmedel som nu ligger på remiss. Dock så är fötterna helt inflammerade än. Men som sagt, ska smälta infon själv först......

Nu är det äntligen go´natt världen!
               
               

Kommentera

Publiceras ej