Idag har det verkligen varit dålig uppdatering från min sida, märks att datorn inte är hemma. Men faktum är att; oj, vad mycket tid det helt plötsligt är under dagen när man inte 'bara' ska titta på det eller det på Internet! Det är först nu när man är utan som det märks och som man tänker på det... Dagen har iallafall tickat på och nu är det sängen som lockar. Har börjat på en ny bok, lite lättsinnigare än den förra jag läste som var Morgan Allings bok om sin uppväxt. Den var tung att läsa och gjorde en stundtals väldigt ledsen å hans vägnar att det fick gå till så ( det hemska är ju att det gör det för många många barn än ) men att han ändå till slut tog kommando över hur livet skulle fortsätta. Nu är det istället Kajsa Ingemarssons bok Lyckans hjul som påbörjats. Får se vad jag tycker om den?! God natt

3 kommentarer

gunsan

28 Feb 2011 22:27

Jomen visst är det så, det kände jag av när vår dator var inlämnad på reparation, jisses vad mycket tid det fanns kvar.....men det åtgärdade jag ganska så snabbt genom att låna dotra bärbara;)

kramizzzzzz

Ingrid

01 Mar 2011 08:10

'Lyckans hjul' gillade jag! Däremot gillade jag inte 'bara vanligt vatten' av samma författare, fastän de påminner lite om varandra.



Jag planerar att börja läsa 'pansarhjärta' av Jo Nesbö snart. Den ligger därhemma o bara väntar på mig... Synd bara att jag måste jobba lite också. ;)



Anders och Birgitta

01 Mar 2011 08:48

Vad vore sängdags utan en bok, man somnar ju så mycket lättare sen man läst lite.

Kommentera

Publiceras ej