foto0675 (MMS)

Åh dessa hemska skator! Jag satte ut kompostpåsen utanför ytterdörren, gick in igen för att hämta mina nycklar och när jag kom ut igen efter högst en ( 1 ) minut så hade de minsann hunnit hacka hål i påsen. Tack o lov att jag inte var borta i två minuter, då hade väl allt legat utspritt på marken?! Nåväl, efter detta lilla missöde så cyklade vi iväg till Öppet Hus på barnens skola där det har varit utställning med deras arbeten samt en massa annat skoj ute på skolgården . Vi var lagom hemma till sängdags vid halv åtta fast det funkade ju inte så bra utan det fick bli en halvtimmes nervarvning i soffan först. Nu är de i säng och jag har en massa pappersarbete att ta itu med.....puh!

2 kommentarer

gunsan

30 May 2011 22:40

Attans fåglar, vad sur man blir, fast det var ena rackare o vara snabba;)



kramizzzzz

Marie-Louise

31 May 2011 11:43

Usch, ja dom är ruggigt snabba :( Kram

Kommentera

Publiceras ej