Vissa dagar känns det som om tiden går alldeles för långsamt, andra dagar så är det alldeles lagom med tid till allt möjligt och så kommer det sådana här dagarna som denna. Dagar som skulle behöva utökas med en timme eller två för att få det att gå ihop utan att stressa alltför mycket.

Visserligen har jag inte gjort så mycket som är något utöver det vanliga; gått upp, duschat, klätt oss, fått iväg på fritids, mig själv till jobb, insett att jag blev ensam, fixat vikarie, jobbat, kört ett ärende, jobbat igen, haft ett möte, haft ytterligare ett möte nu med Emils fröken på hans skola, haft barnens kompisar härhemma, gjort läxor, lagat kvällsmat, gjort mera läxor, hjälpt Tuva med ett brev, bråkat med Emil angående datorn, fått dem i säng och nu..nu är det kväll även för mig även om tiden flugit iväg och jag snart hamnar i säng jag med!
Puh...!

4 kommentarer

gunsan

30 Jan 2012 19:49

Det är mycket som kan inrymmas på en dag, känns som om det går i ett för dig;)



Sitt nu skönt i soffhörnan o koppla av;))



Kramizzzz

Birgitta

30 Jan 2012 20:03

Vänta när du blir pensionär då hinner du bara en 10-del av vad du gjort idag, högst! :-)

carina

30 Jan 2012 20:46

Ta och sätt dig bekvämt i soffan med en bra bok och koppla av :)

Ha en fin kväll!

Kramen♥

Ama de casa

31 Jan 2012 17:39

Oj! Det lät som fullt upp, det...

Kommentera

Publiceras ej