Efter en god natts sömn, somnade tidigt igår med ett bultande huvud och värkande fötter, så mår jag betydligt bättre idag. Att lederna värker på morgonen tillhör ju vanligheterna så det ingår tydligen i paketet morgon, knappt värt att lägga märke till?! En varm dusch och nu är jag redo för att ge mig ut i kylan och mörkret. Jag tycker att det hade varit trevligt med lite snö, och inte bara den här isen som blev efter förra veckans lilla snöande. Lite vitt lyser liksom upp en aning. Eller så hade våren varit rätt trevlig den med....kanske till o med trevligare?!

God morgon!

9 kommentarer

Helene

31 Jan 2012 07:52

Jag håller för att våren ska komma snart !!

Ha en härlig dag.

Kram Helene.

gunsan

31 Jan 2012 09:10

Skönt att natten innehållit en massa go sömn;)



Jag sitter i dotras kök o myser med min fika-kopp o en laptop som nästan är kompis med mig;))



Snart ska jag ut på stan o göra den osäker;))



kramizzzzz till en bra dag;))

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

31 Jan 2012 10:41

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad, kika in vem som vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

31 Jan 2012 10:42

Tävlingen om att vinna en kaffemugg är nu avslutad. Tack för att du röstade, kika in och se om du tyckte att rätt person vann: http://angelica.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-en-kaffemugg.html

carina

31 Jan 2012 13:18

Visst är våren så välkommen så :)

Men vi kan ändå inte klaga på denna vinter, inte så mycket snö och kyla!

Ha en fin dag vännen!

Kramen♥

Elin

31 Jan 2012 13:40

"Om våren, om våren då är det allra bäst....." hoppas dagen blir bra! Kylan är inge mysigt men snön är fin, synd man inte kan både äta kakan och ha den kvar.... Kram :)

Elisabeth

31 Jan 2012 17:01

Snön och solen gör underverk! Glädjen kommer med ljuset. Krya på dig!

Ama de casa

31 Jan 2012 17:38

Här har vi haft den finaste januari som jag har upplevt här nere. Jag tror det bara har varit två förmiddagar med lite småregn. Hur skönt som helst - och framför allt ljusare!

:-)

Marie-Louise

31 Jan 2012 18:37

Ja den morgonsmärtan finns ju alltid där, tyvärr :( fast den är värre nu när det är kallt, eller ja för mig är det så - men den försvinner ju tyvärr aldrig helt. Kram vännen

Kommentera

Publiceras ej