Under dagen har mysteriet löst sig med de försvunna slipsarna, Per fann dem inne i klädkammaren vilket är hur konstigt som helst med tanke på hur mycket vi har letat därinne både på galgar och på golv.
Nästan så att det fortfarande känns som ett mysterium fast nu för att de kom fram?!
Nåväl, vi tackar för att de dök upp och de kan packas ner där de ska vara...

I övrigt så har jag varit rätt duktig idag, avverkat massor med steg i våran stegräknartävling på jobbet som vi deltar i via www.tappa.se.
 
Nöjd och belåten sjönk jag ner i stolen, men säg den lycka som varar?!
Fick ett meddelande från en här som var lite mindre nöjd med mina insatser under kvällen. Men efter ett långt samtal så känns det nu okej för oss båda...skönt!


4 kommentarer

Diana

28 May 2012 23:25

Ops, ett argt brev! Aldrig skoj att få... Tur att det hela löste sig. :)

carina

29 May 2012 10:28

Var det som jag trodde??? låg den för nära ögat :)

Kramen på dig♥

Ama de casa

29 May 2012 11:12

Duktigt promenerat och hittat :-)

3M

29 May 2012 16:41

Jag har försökt att få igång en sådan där stegmätare, till och med bett om hjälp, men det har inte gått så bra. Tyckte det, kunde vara bra nu med cachingen, då rör man sig mycket. Har istället åkt på en riktigt eländig förkylning, så det blir nog att ligga lågt ett tag. Tur att det ordnade sig med både slups och hotbrev. Kram 3 M

Kommentera

Publiceras ej