Efter träningen, där det faktiskt till slut kom en hel del simmare, så körde jag Tuva till mormor för ett par dagar med mys.
När vi fått mat i oss och jag till o med duschat hos mamma så körde vi, jag och Emil, vidare neråt mot Landskrona. Regnet smattrade på biltaket men vi hade en förhoppning om att det skulle avta så att vi först kunde gå på stan och se vad deras Stadsfest hade att erbjuda och sedan skulle vi vidare till citadellbadet och ungdomsSM i simning.
Tack o lov avtog regnet och när vi dansat färdigt till de uppträdande vi såg så gick vi vidare och såg några riktigt bra lopp av några av Sveriges bästa simmare på ungdomssidan.
Nu är vi minsann trötta och jag tror att Emil sover. ...snart gör jag detsamma!


2 kommentarer

3M

30 Jun 2013 09:26

Du och Emil fick tydligen en mysig dag trots det inledande regnet. Ibland kan det vara riktigt mysigt att få rå om det ena barnet några timmer och bara mysa ostörda tillsammans. Kram, 3M

Kors och Tvärs

30 Jun 2013 18:41

Kul att få lite egentid med sonen. Man behöver det ibland. Saknar våra WF-chattar om kvällarna! Men snart är jag hemma igen ;) Kramar

Kommentera

Publiceras ej