Alltså....dottern och hennes baciller fick mig totaldäckad igen i söndags. Först idag jag börjar bli människa igen och känner att orken kommer tillbaka.
Näsan rinner, huvudet dunkar och jag känner mig som en gammal bortkastad trasa. Alltså....jag har haft bättre dagar här i livet!
Nu till det konstiga, och nu varnar jag för hög äckelfaktor!
När jag snyter mig ibland så kommer det även gegga i ögat, ur tårkanalerna! Alltså, det är ju hur äckligt som helst! Har det hänt någon annan någon gång? Börjar känna mig som ett freak och Tuva skrattar livet ur sig var gång...ja, nästan bokstavligt talat då hon sen hostar så hon knappt kan andas. Lika gott åt henne.....


2 kommentarer

Ingrid

27 Mar 2014 10:15

Say what?!? Det är ju supercoolt! Eller konstigt, eller äckligt ;)

Rent anatomiskt så hänger det nog ihop, men jag fattar liksom inte hur det kan hända rent PRAKTISKT...

Du kanske skulle ringa sjukvårdsupplysningen? I rent nyfiket syfte menar jag..

Deciree

29 Mar 2014 21:04

Ni är verkligen en rolig familj...man sitter här o ler...alltså inte för att ni är sjuka...utan kommentarerna. Hoppas ni kryar på er :-) Kram

Kommentera

Publiceras ej