Under kvällens simträning så råkade jag ut för två riktigt smarta...men ack så elaka....bromsar. Ni vet de där hästflugorna som biter som attan?!
En stor, o då menar jag gigantisk i storlek tumme, och en mindre. De där två körde en illvillig plan för att komma åt mig, det listade jag ut de två timmar som jag gick längs bassängkanten!
Den stora gjorde utfall, snuddade håret osv för att jag skulle hålla fokus på den medan den lille ostört kunde sikta in sig på benen och knävecken för att ta sig en tugga eller två. Gaaaaaaaaah, sedan när började insekterna bli såhär smarta?
Efter en timmes tid hade jag fått kläm på det här med planeringen från deras sida och började kunna parera de samlade attackerna så vi kan väl säga att det slutade oavgjort?!
Eller...näää, de vann för jag är ju söndertuggad!



1 kommentarer

Kors och Tvärs

22 Jul 2014 00:53

Usch bromsbett som svider så!
Tröstekram

Kommentera

Publiceras ej