Okej, har fortfarande inte kommit i säng och detta på grund av en fluga, en stor o fet äcklig fluga i vårt sovrum. Och den var minsann klipsk oxå den jäkeln, gömde sig på luriga ställen såsom i stora växten bredvis datorbordet och sedan inne i sänggavelns fack och en gång precis bredvid alla cd-skivor sådär tätt intill att den knappt syntes. 
Vi har sprungit runt och viftat med flugsmällaren för att få fatt i den men det tog banne mig tid! Flugan måste ju ha skrattat åt oss till slut, tyckte jag hörde små fniss. Fast till slut var det nog mest jag som var dubblevikt och skrattade åt hur vi bar oss åt, vi måste ha varit hur löjliga som helst i vår kamp!
Men nu är han ivägsänd till sälla jaktmarker.....tack o lov!
 

2 kommentarer

Diana

30 Sep 2010 22:19

Årets sista fluga brukar vi döpa till Dum-Dum i min familj. Och den feta lilla rackaren får leva. ;)

Mia systeryster

30 Sep 2010 22:28

Haha, kan se er framför mig, de är irriterande de där flugorna!!Sov gott!

Kommentera

Publiceras ej