Här har jag nog misskött min kära gamla blogg ganska radikalt de senaste veckorna!? Tidsbrist ska jag nog inte skylla på helt och hållet utan det är nog snarare bara att det var tid för en paus, samt att jag flyttade in på Instagram under namnet Aggeneta_70 på barnens uppmaningar. Så där har jag uppdaterat ganska flitigt under de sista veckorna på sommaren och på så vis glömt bort detta!?
 
Men allt är bara bra med mig och oss, nåja Tuva har åkt på en hemsk magsjuka och feber just nu men i övrigt så är det bra. Skolor och jobb har börjat igen och imorgon kör simningen igång på allvar för säsongen, så nu är vi alla tillbaka i gamla rullor igen.
 
Sommaren har varit fantastisk på alla sätt och vis, varmt och skönt och under semestern alldeles torrt. Vi hade Ljungbyhedsbadet som vårt lilla skötebarn inom klubben denna sommar, ett jobb som i o med det fantastiska vädret blev intensivt men samtidigt väldigt roligt då det hela tiden bjöds på nya utmaningar att ta tag i. Emil var i städesse, hans stora uppdrag som han tog på fullaste allvar hela sommaren var att städa botten i bassängen. Där kunde han ligga i vattnet i timmar och skrubba med en kvast, rent o snyggt blev det och en härlig solbränna fick han och som lön blev det att välja något i kiosken efteråt. Vi hann även med ett Triathlon därute, nåja vi deltog inte men var med i uppstarten och bara det var kul.
 
 
Vi hann med två rundor till Tyskland för några högst oplanerade dagar som blev riktigt lyckade trots att det inte fanns en endaste tanke innan. Ena gången hamnade vi i Lübeck och andra gången i Hamburg, båda gångerna med ett helt underbart väder och med många härliga upplevelser och minnen med i bagaget.
 
Precis innan skolan började så var vi iväg på simläger i Falkenberg några dagar med de högsta tränings/tävlingsgrupperna. Alltid lika roligt att vara iväg på dessa dagar med de fantastiska ungdomarna vi har i simsällskapet, och det säger jag inte bara för att mina egna är där utan för att det alltid är kul att vara iväg med dessa killar o tjejer i blandade åldrar. Nu ser jag fram emot en ny säsong, positiv sådan!
 
 
 
 

2 kommentarer

Camilla

26 Aug 2014 16:34

Verkar som ni har o har haft det väldigt mysigt kul på semestern mindre kul dock med magsjuka men men

Elisabeth

26 Aug 2014 17:50

Du verkar ha haft en härlig sommar, som resulterat i många fina bilder! Ha dé fortsatt gott trots dotterns magsjuka. Elisabeth

Kommentera

Publiceras ej