Det som inte hänt idag är inte värt att hända! Så känns det iallafall såhär på kvällskvisten när man hunnit tänka efter.
Inbrott o skadegörelse, medvetslösa personer och monsunregn...kan ju inte klaga på tråkig dag inte!
Ibland är man på rätt plats i rätt tid och ser saker som händer/har hänt, och kan agera utifrån det. Allt slutade bra till slut för inblandade, vad jag förstod.
Dagens lärdom är att jag vet att jag fixar det mesta i oväntade situationer och att jag behandlar alla till lika värde oavsett!


2 kommentarer

Camilla

26 Jul 2014 08:51

Usch va obehagligt med medvetslös person hoppas att allt gick bra sedan!! Trist med skade görelse men jisses vad härligt med regn vi fick absolut inget men såg att det va otroligt molningt på det hållet

Kors och Tvärs

26 Jul 2014 09:47

Inte allt hemma hos er hoppas jag!
Hoppas personen klarat sej och att inbrottet inte renderade allt för stor förlust och olustkänsla
Kram

Kommentera

Publiceras ej