Onsdagar. ..ja jisses vad ska man säga om dem??
Att jag är för gammal för dem?
Arr jag är för otränad för dem?
Att jag är för sjuk för dem....egentligen?
Först idrottslektion med klassen, sedan iväg på simundervisning med 5 orna och så avslutas dagen med tre timmar simhall!
Nåväl, det hela avslutades igår iallafall med en magisk sensommarkväll! Sådär vackert så att ett lugn infinner sig i kropp o själ. Dessa små ögonblick är så viktiga..glöm inte bort dem!


Och det är det jag försöker tänka på nu, denna arla morgon på väg mot jobbet igen! Snacka om trött..


3 kommentarer

Elisabeth

15 Oct 2014 21:25

Jäktigt var det! Men jag hoppas du återhämtat dig! Elisabeth

Marie-Louise

12 Nov 2014 23:13

låter som fullspäckade onsdagar... Kram

Marie-Louise

03 Jan 2015 20:23

Nej nu får du börja blogga igen, saknar dina inlägg. Kram

Svar: Go morgon. ..ja kanske är det på tiden igen ;) men finns på Instagram under namnet Aggeneta_70 där det uppdateras varje dag om det mesta kring oss här hemma. Följ gärna. ..tänkte faktiskt på dig häromveckan!
Agneta

Kommentera

Publiceras ej