Oj, nu känns det riktigt bra i mitt lilla hjärta! På två dagar har jag fått två fina awarder, och jag är jätteglad för dessa!
En ifrån Vardagsglitter, en rättså nyfunnen blogg för min del som jag numera glatt läser dagligen och en ifrån Kors&Tvärs som jag följt ett bra tag med husbilsåkande och resor och som slår mig i Wordfeud nästan dagligen.

Till awarden hör två uppgifter: 

 - Man ska tacka den personen man fått den av, samt länka till den personen

- Man ska skicka den vidare till fem bloggar som har färre än 200 följare och låta dem veta detta, genom att lämna en kommentar hos dem.

Hm, nu blir det lite svårare det här med att ge den vidare till 5 bloggar, läser ju betydligt fler än så.
Men nu sänder jag den vidare till följande:

Husbil och resor
Farmorleena
Ingrid
Gunsan
Madredetres


7 kommentarer

gunsan

12 Jan 2012 21:53

Grattis till din award och tack snälla söta att jag också fick en;))



kramizzzzzzz

Marie-Louise

12 Jan 2012 23:04

Grattis och tack vännen :) Ska svara på awarden så snabbt jag kan/orkar. Kram

Diana

12 Jan 2012 23:35

Grattis till awarden!

Leena

13 Jan 2012 10:55

Grattis till dina två adwards...det är du värd! och Tack för att jag fick en:)

Leena

13 Jan 2012 11:12

Grattis till dina två adwarsd...det är du värd! och jag Tackar för den adwards jag fick av dig:)

Ama de casa

13 Jan 2012 17:31

Grattis till Awarderna!

:-)

ingrid

01 Feb 2012 10:05

Tackar för awarden:) Skall förvalta den på bästa (....) sätt. Är ju inte alls säker på antalet läsare hos mina bloggvänner! Vet bara att jag jag har LÅNGT från 200 följare :)

Kommentera

Publiceras ej