Dagarna går snabbt trots allt och slutet på veckan närmar sig med stormsteg.
Ikväll var det jobb nr 2 som tog upp kvällens timmar, simningen!
Tränade lite själv också tillsammans med dem, och det kändes bra, trots att det är mer än 20 år sedan jag själv tävlingssimmade så sitter det i ryggmärgen. Och sen så är det alltid lättare att visa i vattnet hur jag menar än att stå o vifta på bassängkanten och ha några som ser ut som frågetecken i vattnet!
Nåväl, bilen är i garaget och jag har också parkerat mig fast då i sängen såklart.
Dags att sova.....


3 kommentarer

camilla

30 May 2013 06:55

Va skönt att din jobbiga v börjar närma sig sitt slut!!

Ingrid

30 May 2013 11:41

Alltså... Jag är kass på att simma 'rätt'. Tar mig fram bra, men VET ju att jag inte gör tekniskt rätt.
Jag borde ju gå i vuxen-simskola! Kan inte du komma hit o fixa en?

Eller skall vi vänta tills vi befinner oss på varmare breddgrader tillsammans kanske? Jo, vi gör nog det... Det är ALLDELES för kallt i vattnet i såväl hav som hall här i Varberg....


Svar: ja fy...hav är kalla! Brrrrr..........men vi kan ta det i falkenberg i sommar ju, jag har träningar två ggr om dagen då! :) bara att hoppa i!
Agneta

3M

31 May 2013 09:08

Du är fuktig som fixar båda dina jobb, ungar hem, och allt vad det innebär. Kan själv förstå din situation, eftersom jag själv har gjort lika dant. Men du får tänka att du gör något gott för de här ungdomarna som kommer att ha nytta avsin simning resten av livet. Är en sport som dessutom ger kroppen en massa fördelar. Sov gott! Kram 3 M

Kommentera

Publiceras ej