det här låter säkert hur dumt som helst men....; åh vilken lättnad det blev när kvällens öppning av simskolornas bokningar på simklubbens hemsida fungerade fläckfritt!
Som vi har kämpat och hållit på med detta i några veckors tid, ni anar inte!
Innan idag har jag varit mer eller mindre ett nervvrak, och hade smått tankar på att dra iväg till fjärran land ifall det inte fungerade prick klockan 18.00 som utlovats för att undkomma alla ilskna samtal o mail som skulle följa på det. Hade ett sista möte vid lunchtid, och vi konstaterade att det nog inte kunde bli bättre och mer rätt än såhär..och nu så är det igång! Och allt fungerar!
Ni vet den där känslan, den som innebär att en sten lyfter från axlarna, ja just den där känslan inföll 18.00.01
 
 

1 kommentarer

Ingrid

08 Jul 2014 12:45

Tro mig... DEN känslan känner jag till! O varje gång tänker jag: detta är inget för mig, jag måste byta jobb...

Kommentera

Publiceras ej