Idag var det först en ganska seg dag; först så vaknade jag ca 20 minuter innan jag hade tänkt mig att jag skulle vara på jobbet för att börja packa ihop klassrummet inför flytten till hösten. Jag har ju fått helt nya lokaler som i min ögon är minst 1000 gånger bättre men oj vad mycket man har som ska flyttas på när man har "bott" in sig ett par år!
Nåväl, efter en rivstart härhemma så dalade liksom orken ju mer dagen tickade på och redan vid 14 så bestämde jag att nu fick det vara bra för idag på skolan. Nya tag tidigt imorgon bitti är melodin.....
 
Väl vid bassängen ute i Ljungbyhed så strålade solen och man fick lite nytt liv i kroppen igen, två timmars vandrande upp och ner vid kanten resulterade i en röd näsa och brännande axlar men också ack så mycket D-vitaminer och en ganska skön känsla av att ha varit ute i sol o värme samt frisk luft!
 
 

Kommentera

Publiceras ej